آپوپتوزیس

وقتی که روز آمده اما نرفته شب!

آپوپتوزیس

وقتی که روز آمده اما نرفته شب!

اساس های بهاری

بخوان که با صدای تو جوانه می زند امیدم

حریق آفرینشی به هیزم تر نبودم

احسان حائری


چند نکته ی مهم:

اول اینکه آهنگ سیه موی علی زند وکیلی رو گوش کنید که در این دم بهار پر از انرژی و امیده, حتی اگه ناامیدِ ناامیدید و شبیه من خنثی و مسکوت!

دوم این که اگه اهل خواندن و نوشتن هستید _ و دوست دارید بلاگفاییان قدیم را که بلاگفا هر کدامشان را به جایی کوچاند بخوانید_ و تلگرام دارید, که عنقریب همگی دارید, تلخان را در تلگرام دنبال کنید! اینم نشانیِ تلخان که الهام اسدی عزیزِ عزیز راه برش هستش: telegram.me/talkhaan

سوم این که بخوانید و بنویسید و بخوانید باز و بنویسید باز!

چهارم این که خیلی مخلصیم!


نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 01:09 http://freemine.blogfa.com/

واقعا دیدن چهرش تو اوج عید
دلهارو غمگین کرد
دعا برای سلامتیش واجبشه
امن یجیب مصظر اذا دعا و یکشف سو

نکته اولتون..دارم گوش میدم..لذت هم میبرم..مرسی بابت معرفیش
دوم این که حسش نیست :دیگ

سوم این که چشم حتما و البته همچنین خود شما..شما که واقعا خوب مینویسید ولی کم

چهارم این که ما بیشتر

اول اینکه قابل نداشت.
دوم اینکه عیبی نداره، دموکراسی یعنی بگیم حسش نیست شما هم قبول، اگرچه کاملا عمق حسش نیست رو درک می کنم اما از دید سیاسی گفتم: نخبه
سوم اینکه چشمتون بی بلا و اینکه من راغبم به نوشتن، اما این حوصله ی لامصب و این تن تنبل نمی کشن با من که بیام و پشت این میز داغان بشینم. روال نوشتن من باید رسمی باشه و به همین علت نوشتنام عموما می ره رو کاغذ یا تو یادداشت گوشی.
چهارم اینکه لطف داری شما، لطف لطف لطف!
پنجم اینکه خوب شه کاش استاد، مثل قبلنا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.